אושן גורמה מציגה: שנהיה לראש

    אתר קול חי No Comments on אושן גורמה מציגה: שנהיה לראש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש השנה הקרב, מאתגר כל עקרת בית. שני הדברים הדומיננטיים ביותר המאפיינים את החג זה בראש ובראשונה התפילות, הדבר השני והחשוב אלו הן הסעודות. מה יכול להוות לנו מקור האנרגיה הכי טוב, שיעזור לנו להתפלל ולהתחנן בכל הכוח, אם לא ארבע סעודות דשנות ומזינות… ופה בדיוק מגיע האתגר שלך, מלכת המטבח הבלתי מעורערת העמלה בחריצות על הכנת סעודות החג.

    הזמן המוגבל, העבודה הרבה וכמות הסעודות שאת עומדת לבשל, הנראית אין סופית. דורשות יצירתיות, מחשבה וגיוון בין המנות, והסעודות השונות. כבוד החג הקדוש בו אנו ממליכים את הקב"ה עלינו, מניע אותך להשקיע באופן מיוחד. להפעיל את מירב הכישרונות בהם התברכת, ולהגיש מנות דגים ייחודיות, ועריבות לכל חך, לגדולים והקטנים כאחד. לנו יש את הפתרון המושלם בשבילך.

    דגי הגפילטע ווייט פיש המפורסמים של “אושן גורמה” – קציצות הגפילטע ווייט פיש הטעימות בעולם, מיוצרות ומיובאות מאמריקה, וגם היחידות בכשרות המהודרת של בד”צ העדה החרדית

    תערובת דגים במרקם רך, עדין ונימוח המהווה בסיס לאינספור אפשרויות ליצירת מנות מרשימות, טעימות, קלות, זמינות, ומזמינות. דגי הווייט פיש של “אושן גורמה” ארוזים בצורת 'רול' המכיל תערובת הכוללת בתוכה דגים איכותיים וטריים, בצל ותבלינים עדינים במתכון ייחודי המאפשר לכל אחת ליצור מגוון של מנות דגים, מלאות בריאות וטעם בכל אחת מצורות ההכנה החביבות עליה. טעמו המיוחד של הדג ומגוון האופציות, הפכו אותו לדג שמבשל לך מחמאות. רבבות בתים בישראל הגיעו למסקנה אחת ברורה, כי מנת הוויט פיש של ‘אושן גורמה’ היא הגעפילטע-פיש הטעים והמהודר ביותר לכבד בו את שולחן השבת והחג.

    לכבוד ראש השנה, כשאת מחפשת גיוון, טעם נפלא, קלות הכנה, וערכים תזונתיים, אין כמו לגייס את תערובת הווייט פיש של “אושן גורמה” לטובת המאמץ. זאת ההזדמנות שלך להגיש לבני המשפחה והאורחים מגוון מנות דגים מפוארות, שאינן מסגירות את קלות ומהירות ההכנה. יהי רצון שנהיה לראש ולא לזנב…

    ניתן להשיג את דגי “אושן גורמה” בחנויות וברשתות שיווק נבחרות.



    0 תגובות